משתתפים: רונן דורפן, ארם אבירם
להאזנה:
ג׳ון סמיט, קפטן דרום אפריקה בגביע העולם של 2007, אמר במהלך גביע העולם שיש לך שתי הופעות בכורה בנבחרת דרום אפריקה. ״בפעם הראשונה כשאתה לובש את החולצה ובפעם השניה כשאתה מתייצב מול ההאקה״. אז זו הייתה ההופעה השישית של סאשה פיינברג-מאנגמזולו בנבחרת אבל המסקרנת מכולן: מול האול בלקס. הוא טעה פה ושם, היה חצוף מדי אבל כשהגיעו דקות ההכרעה שיחק כאילו יש לו נסיון של 50 משחקים.
דיברנו גם על השיפוט, שזה תמיד מבאס לדבר על זה. ואם דרום אפריקה ניצחה בצדק מבחינת מהלך המשחק היא ניצחה בסופו של דבר בעזרת טעות שיפוט שלא צריכה להתרחש. וגם הכוון אליו הולכת ניו זילנד בשבוע שבצד ההפסד גם הופיעו מחלוקות בצוות האימון.
האזנה מהנה.
הם עושים את זה כבר יותר מ-100 שנה.
