פודקאסט רוגבי ישראל: בודן בארט, ההבטחה ואדם אגמון שנפל בהגנה על כיסופים

משתתפים: רונן דורפן עם משה אלישע וארם אבירם

האזינו לפודקאסט:

אדם אגמון, יליד ניו זילנד ואוהד ה"אול בלקס", סמל מחלקה בצנחנים, הוזעק עם חבריו להציל את ישובי הדרום ונפל בהגנה על כיסופים.

סיפורו המרגש אשר התפרסם גם ב"ישראל היום" וברשתות החברתיות הופץ לכל רחבי העולם ולבסוף, גם לניו זילנד עצמה. וכעבור כמה שעות הגיעה תגובה של בודן בארט האגדי בעצמו. כמה מלים פשוטות:

Rest in peace Adam. Thinking of his family and friends at this difficult time. Thank you for your support, we will do our best to make him proud. BB.

שוחחנו על זה בתחילת הפודקאסט – בהשתתפות ארם אבירם ומשה אלישע. בודן בארט היה קולוסאלי וניו זילנד ניצחה קרב טיטאנים 28-24 על אירלנד שנחשבה למועמדת הבכירה לאליפות העולם. עם 60 אלף אוהדיה ביציע ו-60 שבועות במקום הראשון. אבל ניו זילנד. אם אתם יודעים משהו על ראגבי אז אף אחד לעולם לא באמת פייבוריט מולה.

לא, ברור, כפי שארם אמר, שבארט לא שיחק כפי ששיחק בגלל מה שכתב לקרובי החייל הישראלי. בודן בארט עומד בהבטחות שלו כי הוא משחק בנבחרת שכבר 120 שנה עומדת בכל הבטחה. שאין לה משחקי הכנה או משחקי הרצה. רק שמירה מתמדת על האש הבוערת. של הנבחרת הלאומית האגדית ביותר בעולם.

בודן בארט – קרדיט לצילום: Stefano Delfrate התמונה באדיבות וויקיפדיה